Har precis kommit hem med ett stort leende från ett kyligt Åby. Fick precis se en grym match mellan Jitex Mölndal BK F-01 och Tölö IF. Detta var verkligen en…
Då var Futsal-SM äntligen igång. Detta är ju en av mina höjdpunkter under året. Futsal-SM har varit igång i knappt en timme och det är redan fullsatt med spelare, ledare,…