Tölö IF G15 fortsätter att övertyga och imponera. Precis som Angered FC och Västra Frölunda är man klara för semifinal. Ni förstår inte hur glad jag är över detta. Att ha tre av våra göteborgslag i semifinal, det är stort det!
Tölö vann nämligen deras kvartsfinal på Överåsvallen med 1-0 efter ett snyggt frisparksmål av Victoria Brackmann.
Nu väntar ett storlag i semifinal nämligen engelska Chelsea FC. En match som jag hoppas att Tölö vinner. Låt er inte skrämmas över att det är Chelsea, det här fixar ni! Jag tror på er!
Semifinalen mellan Tölö IF – Chelsea FC startar klockan 16:45 @ Överåsvallen
Vi ses på Överåsvallen. Se nu till att vara på plats för att heja fram Tölö till final.
Ni glömmer väl inte att följa Ggbfotboll.com på dom sociala medierna?
Facebook: http://www.facebook.com/RudyAlvaradocom
Instagram: http://www.instagram.com/gbgfotboll_com
Twitter: http://www.twitter.com/RudyAlvarado
Snapchat: gbgfotboll_com
//Rudy Alvarado






